077 - 462 2797 alleen tijdens openingstijden bereikbaar info@zwembadkessel.nl

Online tickets

Door de corona maatregelen is er geen ticketverkoop aan de kassa. Uitsluitend toegang met een geldig e-ticket dat je hier kunt bestellen.

Toegang/Ticket voorwaarden

  • Tickets zijn 2 dagen van te voren te koop via onze website. Abonnementhouders kunnen 3 dagen van te voren een ticket reserveren.
  • Voor toegang tot het zwembad met een abonnementsticket dien je ALTIJD zowel het abonnement (met het unieke nummer) én het gratis e-ticket mee te nemen. Indien een van de twee niet getoond kan worden aan de kassa, wordt de toegang geweigerd.
  • Op ieder abonnement staat een unieke abonnementscode. Deze code kun je ingeven in het online ticketsysteem bij kortingscode en een ticket reserveren. Er zijn dan geen kosten aan het reserveren van een ticket. Per reservering kun je slechts één abonnementsnummer/kortingscode gebruiken. Voor een reservering van meederde gezinsleden, kun je de reservering helemaal afronden en dan herhalen voor een ander gezinslid.
  • Er zijn maximaal 250 tickets beschikbaar. 
  • Volwassenen houden zich ten alle tijden aan de 1,5 regel. Bij niet handhaven, zullen volwassenen hierop aangesproken worden door het badpersoneel. Na een waarschuwing kunnen volwassenen van het terrein worden gestuurd met hun kinderen.
  • Volwassenen mogen ook het water in, maar ze houden altijd 1,5m afstand tot anderen. Daarom mogen er maximaal 15 volwassenen gelijktijdig het water in.
  • Voor baby’s en peuters van 0 tm 2 jaar hoeft geen ticket gekocht te worden. Wel voor de begeleidende ouder.
  • Tickets zijn op naam en mogen niet worden doorverkocht.
  • Gekochte tickets zijn niet in te ruilen voor een waardebon en er is geen teruggave van geld indien er geen gebruik van wordt gemaakt.
  • Bij slecht weer kan de badmeester besluiten het bad dicht te houden of sluiten. Ook dan geldt er géén teruggave van reeds gekochte tickets. Dus indien de weersverwachting twijfelachtig is, wacht dan met bestellen tot op de dag zelf. Op de website wordt dagelijks door de badmeester bevestigd of het bad opent.
  • Alle ticketprijzen zijn exclusief servicekosten voor onze ticketpartner. 
  • Gezondheidscheck, Indien je een van de volgende vragen met ja beantwoord, kom dan niet naar het zwembad:
    • Had je een of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur ?
      • Hoesten
      • Verkoudheidsklachten
      • Verhoging of koorts
      • Benauwdheid
      • Reuk- en/of smaakverlies
    • Heb je op dit moment een huisgenoot met milde klachten en koorts en/of benauwdheid?
    • Heb je het nieuwe coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld (met een test)?
    • Ben je in quarantaine omdat je:
      • een huisgenoot of nauw contact bent van iemand bij wie het nieuwe coronavirus is vastgesteld?
      • bent (terug)gekomen uit een COVID-19-risicogebied?
      • bent gewaarschuwd door de Coronamelder-app?